Nieuws

Copernicus lanceert versie 3.0 van Niklas

Integratie specialist Copernicus Interchange Technology lanceert vandaag de geheel vernieuwde versie van het integratieplatform “Niklas”. Om goed te kunnen aansluiten op de nieuwste technologieën van zowel dit moment als in de toekomst, is een volledige redesign van het platform gemaakt. Door het modulaire ontwerp kan nu snel worden ingespeeld op veranderende en nieuwe technologieën. Hiermee wordt voldaan aan de wens van klanten die zo hun investeringen en continuïteit geborgd zien. […]

Lees meer >>

GS1 Data Source Light ondersteunt traceerbaarheid

GS1 ondersteunt de zorgsector op het gebied van traceerbaarheid middels de enige internationale standaard voor traceerbaarheid in de gezondheidszorg: de GS1 Traceability Standard for Healthcare. Ter ondersteuning van deze traceerbaarheid heeft Copernicus de “GS1 Data Source Light” ontwikkeld, een centrale artikeldatabase waar leveranciers van medische hulpmiddelen hun productgegevens in kunnen opslaan zodat deze centraal benaderbaar zijn voor ziekenhuizen. […]

Lees meer >>

ICP kiest voor Managed EDI van Copernicus

ICP Nederland (www.icp-companies.nl) is één van de belangrijkste Europese spelers op het gebied van betalingsverkeer en aanverwante transactiediensten. Jaarlijks verwerkt ICP meer dan 174 miljoen transacties. […]

Lees meer >>

HIT Rail tekent drie jarig contract met Copernicus

HIT Rail helpt Europese spoorweg bedrijven hun business uit te oefenen in een betrouwbare, veilige en kosteneffectieve manier. HIT Rail is eigendom van 12 Europese spoorwegmaatschappijen. […]

Lees meer >>

HIT Rail signs 3-year contract with Copernicus

HIT Rail helps European railway companies to conduct business in a reliable, secure and cost effective way. HIT Rail is owned by 12 European railway companies. […]

Lees meer >>

Webshop koppeling met Storeinfo kassasysteem

JHP Fashion en JHP Gold zijn al jaren een begrip in Amsterdam en omstreken. Zij etaleren verschillende hoog segment fashion labels zoals Michael Kors, EA7, Dsquared2, Liu Jo en vele andere labels. Naast een sterke winkelformule heeft het bedrijf ook een duidelijke ‘online’ strategie. Om deze strategie goed te laten werken is het uiteraard belangrijk […]

1 2 3