Portal Development

 

Met een webportaal ben je als bedrijf altijd bereikbaar: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Klanten kunnen op een eenvoudige en veilige manier altijd gegevens invoeren, aanpassen en raadplegen. Met een klantenportaal (Dealerportaal) kom je aan de individuele wensen en behoeften van klanten en/of leveranciers tegemoetkomen.

Voordelen Copernicus

  • Jarenlange ervaring met integreren
  • Flexibele en schaalbare oplossingen
  • Vriendelijke en heldere communicatie
  • Ervaring met verschillende branches

Neem contact op

Webportal volledig afgestemd op individuele behoeftes

Als bedrijf vergroot je met Portal Developement niet alleen de dienstverlening en het serviceniveau maar verbeter je ook de communicatie en de betrokkenheid van en met klanten en leveranciers.

Een goed webportaal heeft de perfecte balans van aantrekkelijkheid, eenvoud en functionaliteit. En die zijn voor ieder webportaal weer anders, omdat een portaal volledig is afgestemd op de individuele behoeftes van de betreffende organisatie. Bij het bouwen is het belangrijk om de wensen goed te definieren en zo een oplossing op maat te bouwen. Samen met onze expertise en ervaring krijgen klanten altijd gericht en persoonlijk advies over alle functionaliteiten en mogelijkheden.

Een goed webportaal, sluit naadloos aan op de backend applicatie (bijvoorbeeld: ERP, WMS, TMS) van de organisatie. Hierdoor hoeven externe partijen geen rechtstreekse toegang te geven tot de backend, waardoor de veiligheid van de gegevens gewaarborgd blijft.

Kenmerken van onze webportals

Copernicus Klantportaal Portal Development

  • Moderne look & feel
  • Uitgebreid gebruikersbeheer
  • Gebruiksvriendelijk
  • Focus op functionaliteit
  • Gebruik van bestaande functionaliteiten
  • Ondersteunt meertaligheid
  • Gebouwd met bewezen technologie
  • Uitgebreide rapportage mogelijkheden

De voordelen van een webportal

 

  • Verbetert zelfredzaamheid van gebruiker
  • Verhoogt  gevoel van service
  • Benodigde info op één centrale plek
  • Informatie is 24/7 beschikbaar
  • Klanten voelen zich ‘in control’
  • Verhoogt klantbetrokkenheid
  • Verbetert concurrentiepositie

Ervaringen van klanten

NextDeli – Orderportaal

NextDeli OrderportaalNextDeli is een platform waar aangesloten leveranciers rechtstreeks via shop-in-shop producten aan versspeciaalzaken aanbieden en verkopen. Bij het bestellen van verse voedingswaren is timing van groot belang. Er was daarom behoefte aan een web portal voor klanten waarbij het gehele proces van order tot bezorging is geregeld.

Er werd gekozen voor een orderportaal en voor het leggen van de basis om EDI-koppelingen met leveranciers mogelijk te maken. Het orderportaal zorgt ervoor dat de binnengekomen orders worden gesplitst naar leverancier en leverdatum. Hierbij heeft de leverancier de mogelijkheid om de order af te wijzen, te accepteren of te wijzigen. Verder kan de leverancier in de portal labels met barcodes aanmaken met specificaties over onder meer de vorm van transport.

Lees het klantverhaal van NextDeli

Schavemaker – Klantportaal

Copernicus specialist in Managed EDI en AS2Schavemaker Logistics & Transport is een logistieke dienstverlener op het gebied van logistiek en Europees transport. Klanten van Schavemaker melden op verschillende manieren hun transportritten aan. Een grote groep maakt hierbij gebruik van Managed EDI maar kleinere klanten gebruikte nog een Excel sheet dat per email of fax werd verzonden.

Met Managed EDI werd een klantenportaal met het bestaande integratieplatform gekoppelt en klanten, die voorheen Excel sheets instuurden, kunnen nu direct zelf transportritten aanmelden. De gegevens in de portal worden gekoppeld naar het TMS en vanuit hier volgt de terugkoppeling van de actuele statusinformatie naar de portal. De nieuwe portal levert Schavemaker een hogere efficiency doordat berichten sneller in het TMS staan.

Lees het klantverhaal van Schavemaker

R.M.I. – Bedrijfsportaal

Copernicus specialist in Managed EDI en AS2R.M.I. Global Logistic Services houdt zich bezig met het exploiteren van tankcontainers met chemicaliën- of voedsellading over weg, spoor en zee.De portal die Copernicus voor R.M.I. heeft gemaakt functioneert als filter en vangt de inkomende EDI-berichten op en vult ze aan met deze essentiële stamgegevens (interne codering).

De portal checkt al de binnengekomen berichten en koppelt de gegevens in het bericht aan de juiste codes. De portal zorgt ervoor dat alle inkomende berichten worden gecompleteerd en aangevuld. Op het moment dat de berichten door R.M.I. in behandeling worden genomen zijn ze dus volledig en kunnen direct en snel worden behandeld.
De R.M.I.-portal is niet voor klanten maar wordt intern gebruikt.

Lees het klantverhaal van R.M.I.

Copernicus Oplossingen Portal Development CTA Foto