Wanneer jouw organisatie zich geen risico’s kan permitteren en met tijdkritische bedrijfsprocessen werkt, dan is onze Solution Support dé uitkomst! Denk hierbij aan het waarborgen van de continuïteit van je EDI berichtenverkeer (orders, pakbonnen of transportopdrachten) met jouw handelspartners.
Met Solution Support heb je direct telefonisch contact met onze supportmedewerkers en niet alleen via e-mail. Wij bieden, volgens het afgesproken support window, een gegarandeerde beschikbaarheid met een responstijd van 30 minuten.
Binnen deze 30 minuten starten wij met het oplossen van de melding of zetten wij een gepaste work-around op. Al onze medewerkers zijn Nederlandstalig en spreken uitstekend Engels. Je bent altijd verzekerd van een ervaren specialist met adequate kennis van jouw specifieke omgeving, die je melding in behandeling neemt.
Gegarandeerde beschikbaarheid met een responstijd van 30 minuten!
Op zoek naar support die past bij de wensen van jouw organisatie?
Wij bieden verschillende vormen van support en kunnen je daar vrijblijvend over informeren. Ons team van experts staat klaar om je te adviseren én mee te denken over wat het beste past bij jouw organisatie.
Mail je liever? Dat kan via info@copernicus.nl of vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.