Dedicated Niklas

Voor partijen die streven naar een zekere mate van zelfredzaamheid, oftewel het vermogen om zelf koppelingen te bouwen, bieden wij ons ‘Dedicated Niklas’-abonnement aan.

Met deze abonnementsoptie krijgen partijen een eigen licentie van ons zelfontwikkelde integratieplatform genaamd ‘Niklas’. Hierdoor kunnen partijen zelf aan de slag gaan met het ontwikkelen of aanpassen van koppelingen. Dedicated Niklas kan door ons gehost worden of door de partijen zelf. Basiskennis Java is voor deze abonnementsoptie vereist.

Het integratieplatform ondersteunt diverse soorten koppelingen, zoals, EDI met handelspartners, Managed AS2, applicatie-integratie, koppelingen met marktplaatsen (zoals Bol.com, Amazon, etc.), cloudintegratie, integratie met kassasystemen en andere apparaten zoals, RFID-apparatuur, scanners, labelprinters en meer.

Met dit abonnement zijn partijen niet afhankelijk van Copernicus. Indien gewenst kunnen ze echter nog steeds onze hulp inroepen voor het opzetten van enkele koppelingen, vooral als er sprake is van complexiteit. Hiervoor brengen wij de benodigde uren in rekening.

Indien er interesse is in dit abonnement, plannen we normaliter eerst een online- of fysieke kennismaking in. Op basis daarvan stellen wij een op maat gemaakte offerte op. Zodra de offerte is goedgekeurd, zullen we de eerste koppeling bouwen en worden er diverse trainingen gegeven zodat partijen succesvol met het platform van start gaan.

“Ik wil zelf koppelingen kunnen bouwen”

Eigen licentie van Niklas

Niklas is ons eigen ontwikkelde integratieplatform en biedt de volgende voordelen:

  • Sterke focus op snelle gegevensuitwisseling, schaalbaarheid en ‘supportability’.
  • Ondersteunt transformaties tussen verschillende soorten gegevensbronnen, waarbij datastromen snel en eenvoudig opgezet kunnen worden, ongeacht het dataformaat of communicatieprotocool.
Eigen licentie van Niklas

Solution Support

Als aanvullende module voor zowel ons ‘Shared Niklas’ als ons ‘Dedicated Niklas’ abonnement bieden wij Solution Support aan, waarbij partijen kunnen profiteren van de volgende voordelen:

  • Een gegarandeerde responstijd <30 minuten
  • 24/7 supportvenster
  • Reactieve ondersteuning
  • Proactieve ondersteuning
  • Geautomatiseerde monitoring en waarschuwingen
  • Adequate oplossingen
Solution Support

Meer weten?

Ons team van experts staat klaar om je te adviseren én mee te denken over wat het beste past bij jouw organisatie.

Mail je liever? Geen probleem. Vul ons contactformulier in en we nemen snel contact met je op.