“Ik wil volledig ontzorgd worden”
Voor partijen die hun integratie-uitdaging(en) volledig uit handen willen geven en er geen omkijken naar willen hebben, bieden wij ons ‘Shared Niklas’- abonnement aan. Met deze optie ontwikkelen, monitoren en onderhouden wij de koppelingen. Bovendien verzorgen wij gedurende het project het contact met de betrokken partijen voor de juiste afstemming.
Wat de wens ook is, wij pakken integratieprojecten op in de breedste zin van het woord. Denk bijvoorbeeld aan EDI met handelspartners, Managed AS2, applicatie-integratie, koppelingen met marktplaatsen (zoals Bol.com, Amazon, etc.), cloudintegratie, integratie met kassasystemen en andere apparaten, zoals RFID-apparatuur, scanners, labelprinters en meer.
Zodra er een mogelijk project bij ons wordt aangemeld, zullen wij inventariseren welke vorm van datacommunicatie gebruikt moet worden en in welk dataformaat. Vervolgens zullen wij een passende offerte opstellen en na akkoord gaan we aan de slag met de integratie.
De koppeling zal geïmplementeerd worden op ons zelf ontwikkelde integratieplatform, genaamd ‘ Niklas’ en zal naast de koppelingen van andere ‘Shared Niklas’ gebruikers draaien. Niklas heeft een sterke focus op snelle gegevensuitwisseling, schaalbaarheid en ‘supportability’. Het Niklas integratieplatform ondersteunt transformaties tussen verschillende soorten gegevens en gegevensbronnen, waarbij datastromen snel en eenvoudig opgezet kunnen worden, ongeacht het dataformaat of communicatieprotocol.
Mocht er ooit de wens bestaan om op te schalen naar onze ‘ Dedicated Niklas’ abonnementsoptie, dan is dit uiteraard geen probleem.
Staat jouw systeem er niet bij? Dan is dat voor ons geen enkel probleem. Zolang een systeem een koppelvlak heeft, kunnen wij ermee aan de slag!
Systemen waar we al mee hebben gekoppeld
Solution Support
Als aanvullende module voor zowel ons ‘Shared Niklas’ als ons ‘Dedicated Niklas’ abonnement bieden wij Solution Support aan, waarbij partijen kunnen profiteren van de volgende voordelen:
- Een gegarandeerde responstijd <30 minuten
- 24/7 supportvenster
- Reactieve ondersteuning
- Proactieve ondersteuning
- Geautomatiseerde monitoring en waarschuwingen
- Adequate oplossingen
Meer weten?
Ons team van experts staat klaar om je te adviseren én mee te denken over wat het beste past bij jouw organisatie.
Mail je liever? Dat kan via info@copernicus.nl of vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.