Solution Support
Solution Support is er voor organisaties die verzekerd wil zijn van volledige support op hun middleware omgeving. Hierbij verzorgen wij niet alleen de ondersteuning op de middleware software, maar ook op hetgeen hierop gebouwd is, de integraties.
Voordelen Copernicus
- Jarenlange ervaring met integreren
- Flexibele en schaalbare oplossingen
- Vriendelijke en heldere communicatie
- Ervaring met verschillende branches
Reactieve Support
Binnen het afgesproken support window staan wij klaar om te ondersteunen en helpen waar nodig. Deze vorm van support is ideaal voor organisaties die eenvoudige beheertaken zelf uitvoeren, maar willen terugvallen op de kennis en ervaring van specialisten.
Proactieve Support
Bij deze vorm van support worden in de ochtend en middag verschillende controles op het systeem uitgevoerd. Op deze manier worden eventuele problemen vroegtijdig gesignaleerds zodat escalaties van deze problemen worden voorkomen. Bij dit type van support word gebruik gemaakt van geautomatiseerde monitoring en alarmering.
Solution Support window
De supportmogelijkheden variërenvan ‘on-call support’ tot dagelijks beheer, en van kantoortijden-support tot 24/7 support. Voor de grootste verstoringen hanteren wij altijd een responstijd van maximaal 30 minuten.
De voordelen van solution support
- Gegarandeerde beschikbaarheid
- Gegarandeerde responstijden
- Kennis van organisatie omgeving
- Support window afgestemd op wensen
- Beschikbaar voor 1e- en 2e lijn support
- Support vanuit Nederland