Solution Support

Solution Support is er voor organisaties die verzekerd willen zijn van volledige support op hun middleware omgeving. Hierbij verzorgen wij niet alleen de ondersteuning op de middleware software, maar ook op hetgeen hierop gebouwd is, de integraties.

Volledige support

Solution Support window

De supportmogelijkheden variëren van ‘on-call support’ tot dagelijks beheer, en van kantoortijden-support tot 24/7 support. Voor de grootste verstoringen hanteren wij altijd een responstijd van maximaal 30 minuten.

Reactieve Support
Binnen het afgesproken support window staan wij klaar om te ondersteunen en helpen waar nodig. Deze vorm van support is ideaal voor organisaties die eenvoudige beheertaken zelf uitvoeren, maar willen terugvallen op de kennis en ervaring van specialisten.

Proactieve Support
Bij deze vorm van support worden in de ochtend en middag verschillende controles op het systeem uitgevoerd. Op deze manier worden eventuele problemen vroegtijdig gesignaleerd zodat escalaties van deze problemen worden voorkomen. Bij dit type van support word gebruik gemaakt van geautomatiseerde monitoring en alarmering.

Voordelen van Solution Support

Gegaran­deerde beschikbaar­heid
Gegaran­deerde respons­tijden
Kennis van organisatie omgeving
Support window afgestemd op wensen
Beschikbaar voor 1e- en 2e lijn support
Support vanuit Nederland

Op zoek naar support die past bij de wensen van jouw organisatie?

Wij bieden verschillende vormen van support en kunnen je daar vrijblijvend over informeren. Ons team van experts staat klaar om je te adviseren én mee te denken over wat het beste past bij jouw organisatie.

Mail je liever? Geen probleem. Vul ons contactformulier in en we nemen snel contact met je op.