Solution Support is er voor organisaties die verzekerd wil zijn van volledige support op hun middleware omgeving. Hierbij verzorgen wij niet alleen de ondersteuning op de middleware software, maar ook op hetgeen hierop gebouwd is, de integraties.
Volledige support
Solution Support window
De supportmogelijkheden variërenvan ‘on-call support’ tot dagelijks beheer, en van kantoortijden-support tot 24/7 support. Voor de grootste verstoringen hanteren wij altijd een responstijd van maximaal 30 minuten.
Reactieve Support
Binnen het afgesproken support window staan wij klaar om te ondersteunen en helpen waar nodig. Deze vorm van support is ideaal voor organisaties die eenvoudige beheertaken zelf uitvoeren, maar willen terugvallen op de kennis en ervaring van specialisten.
Proactieve Support
Bij deze vorm van support worden in de ochtend en middag verschillende controles op het systeem uitgevoerd. Op deze manier worden eventuele problemen vroegtijdig gesignaleerds zodat escalaties van deze problemen worden voorkomen. Bij dit type van support word gebruik gemaakt van geautomatiseerde monitoring en alarmering.
Op zoek naar support die past bij de wensen van jouw organisatie?
Wij bieden verschillende vormen van support en kunnen je daar vrijblijvend over informeren
Wordt je liever teruggebeld, geen probleem. Laat hier je telefoongegevens achter dan bellen we je zo snel mogelijk terug.